piątek, 20 listopada 2015

Nowe zdobycze



  Dzisiaj chciałabym zaprezentować nowe książki, które udało mi się zakupić na pewnym portalu. Dzięki lubimyczytać.pl dowiedziałam się o promocji i nie mogłam powstrzymać się przed kupnem. Tylko jedna ze sfotografowanych książek jest moja ( nie interesuję się wojskowością ), ale za to spełniłam swoje marzenie, bo już dawno chciałam mieć ją w swojej biblioteczce. I do tego taka ładna okładka! Aż chce się czytać :)






 ,,Wichrowe wzgórza"  zrobiły na mnie tak wielkie wrażenie, że pobiło je potem jedynie ,,Przeminęło z wiatrem". Kiedy uda mi się ponownie przeczytać, na blogu powinna pojawić się recenzja, chociaż jestem pewna, że zabraknie słów, aby wyrazić moje odczucia na temat tej książki - jest po prostu przecudowna i do końca życia będę ją pamiętać! :)

                                                                                       Sybilla

PS Coraz bliżej święta!

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący blog, widzę że zaczynasz. Powodzenia i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wichrowe Wzgórza" są piękne.
    I zazdroszczę książki o Marines :)

    OdpowiedzUsuń